3 år

 
Idag, precis just idag har jag och älsklingen varit ihop i 3 år. Det är en lång tid det, men tiden har ändå gått otroligt fort. När jag tänker tillbaka på alla saker vi har gjort, alla upplevelser vi fått, allt skratt vi delat, all sorg vi delat, alla minnen vi båda kommer ha för alltid, alla människor vi träffat, ja hela den här tiden tillsammans så känner jag en enorm glädje och ro.
 
Glädje för att jag har fått dela något så underbart med min älskling, och oavsett vad som händer i framtiden så kommer de här åren alltid att vara förenade med lycka.
 
Ro för att vi är så himla tajta nu så att det känns som att vi är en, även om vi just nu inte ens bor i samma stad.
 
Min älskling är den jag känner bäst av alla och jag tvivlar inte på att detsamma gäller även för henne. Denna starka förbindelse oss emellan är något jag älskar. Inga hemligheter och förmågan att kunna prata om verkligen allt oss emellan. Det är ett band som jag tror är jätteviktigt och hur bra som helst att ha inför framtiden, när det är dags att på riktigt skaffa sig ett boende och familj.
 
För framtiden är något som man på allvar kan börja tänka på när man har en extremt stark grund att stå på. Något att bygga vidare på. Då kan man sluta ögonen och njuta av att tänka hur man tror och vill att framtiden ska se ut. Jag tänker ganska mycket på framtiden och för mig är den väldigt fin. Den är fin för att jag vet att det är stor sannolikhet att det blir så, eller kanske inte exakt så men något i den stilen.
 
Men framtiden är just framtiden och inte nu. Jag vet dock att de år som kommer förflyta tills vi nått framtiden kommer vara fyllda med massor av glädje och ro och troligtvis kommer det gå väldigt fort.
 
Jag älskar dig trollet mitt, för att du gör mig så vansinnigt lycklig och fyller mitt liv med mening, lycka, kärlek och en längtan till framtiden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0