En hallontös

 
En hallontös dök upp i mitt liv en dag och skrev "Grattis snygging! :D" på min vägg. Jag blev helt överrumplad och kände ett starkt behov av att bjuda ut henne. Sagt och gjort och mer än två och ett halvt år senare är hon det bästa som jag har i mitt liv. Min egen lilla skatt, mitt hjärta, min trollprinsessa! Nu har hon dessutom gått och blivit en hallontös. Vet inte riktigt hur det gick till, men det bara blev så! Hon är med råge den sötaste hallontösen av de alla, i alla fall.
 
Eftersom jag besitter vissa magiska krafter, så som att vara synsk, så vet jag att hon kommer läsa detta inlägg ikväll. Därför vill jag bara säga:
PUSS på dig min fina, fina hallontös!
 
Älskar dig - mest av allt, på riktigt och gärna för alltid! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0